Thursday, January 10, 2008

Atonement

Поредният филм по книга. Но тук оригиналът ще се окаже по-добрият вариант.

След като прочетох няколко мнения в мрежата побързах да гледам този филм, забравяйки златното правило, че реалната оценка за нивото на една продукция се образува след около година гласуване на зрителите.

Много скучен!
В същност не започва лошо, но завръзката ми беше известна тъй като всички критики, които четох преди да го гледам бяха разтръбили, че момиченцето ще обвини приятелят на сестра си в нещо от завист. (Не трябва да ги чета повече напомня ми за случката 'Шесто чувство'.*movie experts: Kontroll...ьор)
Така че интересното начало в същност за мен беше известен факт и чаках да мине, за да видя в какво ще се състои самото изкупление. Което обаче закъснява (и буквално и преносно).
Трябва да изчакаме да мине Втората световна война.

Сцените от войната ми бяха изключително скучни, така и не схванах защо им бяха отделили толкова време (вероятно трябва да науча повече информация, около написването на романа). И докато войната вървеше към приключване - паралелно и филмът отиваше към края си. Е накрая разбираш какво е изкуплението разбира се.

Според мен по-добре да загубиш евентуално малко повече време четейки романа, от колкото парите си за кино. Дори любимката ти от 'Карибски пирати' Keira Knightley не спасява филмът - така че по-добре си харесай нещо друго.

No comments: