Tuesday, June 20, 2006

Shi mian mai fu - "Летящите кинжали"

Филма ми въздейства като усещане... Тръпка по кожата, настръхване на мислите и едновременно отпускане на мозъчните клетки. Подейства ми изкушаващо цветно и убийствено бързо...

Не мога да съм съвсем сигурна, дали ефекта му ми се стовари толкова бързо (веднага!!!), заради разпръснатите в радващ окото хаос - ром, кола, лимони, :пот:, бискивити, ... върху масата или просто, защото бях гледала "Герой" неотдавна преди него. Действието на филма върху обременното ми от реклами съзнание бих определила с израза (изпозлван в рекламата на Nivea Soft) - "Като топъл летен дъжд".

Цветовете са толкова силно обвързани със сюжета на филма, така че като видях първите сцени с бяло, вече бях почти сигурна каква ще е финалната точка. Бойните сцени са по-източно-невероятно-добри, а компютърната модификация до толкова добре втъкана, че след края на филма си пуснах и филма за него (предоставен на ДВД-то), за да мога да се насладя още веднъж, продължавайки действието на ефекта на целият филм върху ми.

След като изгледах и филма за филма, си сипах още една чаша от любимият ми коктейл, отпуснах се и премижах, радвайки се на докосването.....

No comments: