Friday, June 16, 2006

top 3-the worst movies

Днес реших да свърша едно добро дело и да ви спася от няколко часа скука, досада и разочаровано клатене на глава, с мисълта: "Що за тъпотия, по дяволите!!!!!!". А именно-ще ви споделя личната си класация за най-ужасни филми.
Години наред първото място стабилно държеше, така нареченият "Joe's apartment "(или "Апартамента на Джо", ако така го препочитате). Въпросния Joe няма нищо общо с Джоуй от Friends. Това е един съвсем различен младеж, макар и също толкова идиотичен. Неразделни спътници в "многобройните му приключения" са миниатюрните, домашни любимци- хлебарките. Те не само говорят, но и пеят. Песни. Не една.....Отчасти, може да се обясни с факта, че става въпрос за лента на MTV, но това не е оправдание. Беше доста отдавна, когато го гледах, но спомена все още ме кара да настръхвам.
И тъкмо, когато реших, че никога няма да измислят нещо по-тъпо, когато нещастно попаднах на "Изневяра". О, my goodness!!!! Не че не харесвам и уважавам Richard Gere, напротив. Но дори това не помогна. Бездарно безнадежден е първото, което ми идва на ум, когато се сетя за този триумф на досадата. Единствено бутилките бира на масата, ме накараха да го изгледм докрай, но дори съдържанието им не успя да прогони апатията, обзела ме, по време и след края на филма.
Обаче последното ми анти-вълнение засенчи и двата по-горе изброени шедьовъра. То беше свързано с не безивестните "Бандитки". По принцип се води нещо средно между комедия и уестърн. Някой казват, че става въпрос за Zorro*2 в женски вариант. Могат да ме прощават... Zorro си е класика, колкото и да е изчерпан вече. А "Бандитки" си е чисто и просто малоумен. Не знам как Penelope Kruz и Salma Hayek са се навили да участват. Аз лично заспах 3 пъти и ако не беше приятелката ми да ме сръга в ребрата и трите пъти (защото мрази да гледа филми сама) със сигурност щях да пропусна всичко. Няма да забравя, как цяла нощ сънувах кошмари........

No comments: